De one-stop shop voor zzp en MKB

Storing inkomend verkeer (opgelost)

16:50 Op dit moment hebben we last van een storing op het binnenkomende verkeer. Hou deze pagina in de gaten voor updates.

16:57 We begrijpen dat bij de meeste klanten de lijnen weer binnenkomen.

17:19 Zojuist van onze provider de bevestiging gekregen dat het probleem is opgelost. Er was sprake van een Ddos aanval die is geblokkeerd.

Storing ddos aanval (opgelost)

15:00 Update: OPGELOST
Alle systemen werken inmiddels weer naar behoren.

13:30 Update:
Ondertussen is de aanval weer in alle hevigheid binnengekomen. Technici zijn druk bezig om alle bronnen te blokkeren.

12:50 Update:
Het ziet er naar uit de de ddos aanval volledig onder controle is en alle systemen weer naar behoren werken.
Onze excuses voor de overlast.

12:20
Sinds een klein half uur wordt ons datacentrum bestookt door een ddos aanval. Onze technici werken met man en macht om deze aanval te blokkeren.

Op dit moment begint het er al wat beter uit te zien.

We houden de vinger aan de pols.

 

DeMensZo

‘DeMensZo heeft als kleinschalige integrale thuiszorg organisatie – 24/7 bereikbaarheid en korte lijnen in communicatie – hoog in het vaandel staan. Dankzij de telefonie oplossing van iTouwtje hebben we een betrouwbare, flexibele en gebruikersvriendelijke oplossing die ook nog eens vriendelijk in de kosten is! Roel levert snelle service, denkt met ons mee hoe praktijksituaties beter te stroomlijnen en is altijd bereid nieuwe oplossingen voor ons uit te denken en te ontwikkelen. Dankzij de producten en service van iTouwtje is de bereikbaarheid van DeMensZo enorm verbeterd.’

Marjolein Bal
DeMensZo

 

No More Boundaries

In Juni 2013 zijn wij klant geworden van iTouwtje. Wij hadden zelf al een eigen on-premise PBX oplossing en dus gebruiken we iTouwtje haar kracht voor de afhandeling van ons telefoonverkeer zowel inkomend als uitgaand.
De geboden service is uitmuntend, Roel is altijd bereikbaar en weet vaak nog eerder dan ons dat onze eigen PBX een storing heeft…
Het persoonlijke contact, de goede bereikbaarheid en de kwaliteit van het product maakt dat we niet voornemens zijn van aanbieder te wisselen.

Robert Buisman
No More Boundaries

Storing inkomend telefoonverkeer (opgelost)

14:30u
We hebben van onze inbound provider vernomen dat de problemen zijn opgelost.

12:00u
Onze inbound provider heeft op dit moment netwerkproblemen waardoor inkomende lijnen niet of nauwelijks verstaanbaar zijn.

Uitgaand verkeer zal gewoon werken met uitzondering van 085, 088 en 0800 nummers.

Blijft u deze pagina in de gaten houden voor updates.

Namens onze provider excuses voor uw overlast.

 

Tariefverlaging Gsm on Cloud

Het zat er natuurlijk al jaren aan te komen dat ook de mobiele data goedkoper zou gaan worden. Ooit begonnen de vaste adsl aansluitingen ook met een databundel, fair use policy en meer van dat soort mooie woorden. Inmiddels zijn de vaste verbindingen snel en ongelimiteerd. Nu is het tijd dat ook het gsm tijdperk die kant op gaat. Het was en is natuurlijk een zaak van de grote jongens, maar nu T-Mobile de knuppel in het hoenderhok heeft gegooid gaan er dingen veranderen. Experts spreken van een revolutie. De abonnementen met onbeperkt data gebruik komen er aan.
Helaas komen nog lang niet alle providers direct mee, maar we weten al dat er ook bij ons wat aan zit te komen.

Deze ontwikkelingen hebben ons alvast doen besluiten om onze GSM on Cloud dienst flink in prijs te laten zakken. Onze data abonnementen blijven vooralsnog op dezelfde prijs, maar het abonnement met de huidige prijs van 19,50 per maand gaat naar 14,95! Als u al een gsm via ons gebruikt hoeft u niets te doen. Op de eerstvolgende maandfactuur zal de nieuwe prijs worden berekend.
Gebruikt u onze gsm dienst nog niet (gsm toestel als intern toestel gebruiken op uw centrale, maar ook als volwaardige gsm) dan is misschien het moment daar om er eens over na te denken.

Storing inkomend telefoonverkeer

Update 13:24 Opgelost

Naar het zich laat aanzien heeft onze provider de problemen onder controle en is de storing opgelost. Om dergelijke storingen in de toekomst voor te blijven wordt er vannacht tussen 0.00 en 02:00 spoedonderhoud verricht op de servers van onze provider. U zult daar weinig van merken.

Nogmaals onze excuses voor de overlast. We hopen dat het hierbij blijft.

 

maandag 5 december 2016 – 12:00

Onze inbound provider ondervindt DDOS aanvallen waardoor het inkomende telefoonverkeer storing kan ondervinden.

Op dit moment wordt er hard gewerkt aan een oplossing.

Onze excuses voor de overlast. Wij houden u op deze pagina op de hoogte van de ontwikkelingen.

 

Amida

 AMIDA_LOGO
Vandaag op Facebook:

Vandaag naadloos de overstap gemaakt van isdn naar voip met behoud van de bekende nummers van Amida Supplies en Hardware en ons prive nummer. Dank aan Roel Touwen voor zijn uitvoerige begeleiding. Het levert een leuke kostenbesparing op en bovendien de gewenste faciliteiten!

Storing inkomend telefoonverkeer 16-8-2015 (opgelost)

Update 19:22u Storing opgelost
Zojuist hebben we de bevestiging ontvangen dat de storing volledig is opgelost. Er blijft een team de zaak nog een aantal uren monitoren maar we verwachten geen nieuwe problemen.

Update 19:00u
We kunnen voorzichtig constateren dat onze centrales weer verbinding hebben met de inbound centrale van Maxitel. De eerste telefoontjes zijn weer binnengekomen.
We houden de vinger aan de pols.

18:00u
Onze inbound provider heeft op dit moment netwerkproblemen waardoor inkomende lijnen niet binnenkomen.

U kunt gewoon naar buiten blijven bellen.

Blijft u deze pagina in de gaten houden voor updates.

Namens onze provider excuses voor uw overlast.