Centrale oproepdienst
Deze dienst is met name bedoeld voor samenwerkende praktijken zoals tandartsen, dierenartsen maar ook als u een dienstverlener bent met verschillende servicemensen in de buitendienst.
Op een centraal telefoonnummer (0800, 0900, 085) zorgen wij dat, aan de hand van de aangeleverde planning,(wie heeft er wanneer dienst) het telefoonnummer automatisch direct wordt doorverbonden naar de praktijk (of medewerker) van dienst. Mocht de dienstdoende in gesprek zijn, of even de telefoon niet kan opnemen. Dan is de dienst zo ingericht dat de beller de mogelijkheid krijgt om een boodschap in te spreken of terug te laten bellen door een simpele menu keuze. De dienstdoende krijgt vervolgens een email en/of sms met het verzoek terug te bellen.
Ook is het mogelijk om met een tweede dienstdoende/praktijk te werken als de eerste onbereikbaar of in gesprek is.
Weg met de tijd dat u elk weekend een aparte boodschap op het antwoord apparaat moet zetten of een doorschakeling moet doen. Gewoon een vast telefoonnummer voor de storings- of spoeddienst.
In de praktijk krijgt u de beschikking over een gebruikersportaal waar u de diensten kunt invullen en wijzigen. In eerste instantie stellen wij uw dienst in en vinden het ook geen probleem om de eerste diensten in te vullen. U kunt dan meteen aan de slag.
De keuze van een 0800 (gratis), 0900 (vast tarief van b.v. 20 cent per gesprek) of een 085 nummer (gewoon telefoontarief) is aan u.
Interesse? info@itouwtje.nl